[Int. Club der FU] Festival of lights

"Internationaler Club der Freien Universität Berlin" International.Club at fu-berlin.de
Do Okt 12 18:28:58 CEST 2017

-----------english version below---------

Liebe Mitglieder und Freunde des Internationalen Clubs,

hiermit lade ich Euch ganz herzlich zu einer kurzen Stadtführung Unter den
Linden lang.
Neben dem Festival of Lights versuch ich Euch die wichtigsten Gebäude
vorzustellen und im Anschluss in die Hackeschen Höfe auf ein Bierchen
weiter zu ziehen.

Wann:
Samstag 14.10.2017 um 19 Uhr

Wo:
Am Brandenburger Tor

Infos zum Festival of lights:
http://festival-of-lights.de/illuminationen-2017/

Viele Grüße und bis Samstag

Julie

Dear members and friends of the International Club,

you are all invited to a short sightseeing tour during the Festival of
Lights around Unter den Linden, i will try to show you all the important
buildings and attractions of this famous street.
Afterwards you are welcome to join us at the Hackesche Höfe for a beer or
two.

When:
saturday 10.14.2017 at  7 p.m.

where:
Brandenburger Tor

information about the festival of lights:
http://festival-of-lights.de/illuminationen-2017/

Best regards and 'till saturday

Julie

--