[Int. Club der FU] Freiluftkino Berlin-Friedrichshain

IT Hagag flyinghema87 at gmail.com
Mo Jun 19 01:59:26 CEST 2017

I would like to go, please drop me E-mail, when you have updates.
Thanks

Ολγα-Ασημενια Πανταζη <olgapant1 at helit.duth.gr> schrieb am Sa. 17. Juni
2017 um 10:50:

> Dear Virginia Wycisk,
> i would like to participate!!please let me know if i got a spot.
> Best wishes Olga-Asimenia Pantazi

> warten"

> Berlin-Friedrichshain

> be

> looking

*Kind Regards/**mit freundlichen Grüßen*

*Ibrahim Hagag*
*Doktorand, Institut für Virologie, Freie Universität Berlin*
*+49-176-8556-4186*