[Stellenangebote] Webentwickler für TESOBE gesucht

Tobias G. Pfeiffer tobias.pfeiffer at fu-berlin.de
Di Dez 14 23:32:22 CET 2010

Hi,

TESOBE (Technical Solutions Berlin), ein Unternehmen, für das ich früher
mal gearbeitet habe, hat mich gebeten, folgende Stellenanzeige
weiterzuleiten:

-------

Hi!

We are a small "funky" team of web application engineers based in
Berlin. We use Django, Python, Ruby on Rails, Postgres, Javascript and
Linux etc. and more recently NoSQL technologies, iPhone and OpenGL too.

There is an opportunity for an intern / work student / developer to join
us in our Berlin office and get involved in our internal projects
(musicpictures.com, eviscape, nextninedays, openbankproject) and client
projects which are mainly Berlin based start-ups. The exact job would be
dependent on your existing time commitments, experience and interests.
In short, it's an opportunity to gain experience with an international
team and use a variety of interesting technologies in a flexible
context.

If interested, please get in touch with a brief C.V. / letter of
interest! Our email address is: jobs at tesobe.com

Simon Redfern

------

Wie gesagt, ich habe da auch mal gearbeitet, und kann das in der Tat als
einen sehr angenehmen Arbeitsplatz empfehlen. Das ist sehr familiär, man
ist sehr flexibel, was Aufgaben und Arbeitszeiten angeht, und hat die
Möglichkeit, sich auch mit seinen Interessen und Vorstellungen
einzubringen. Arbeitssprache ist Englisch, was auf der einen Seite evtl.
eine Hürde darstellen kann, einen aber andererseits natürlich auch
schult und weiterbringt.

Viele Grüße
Tobias

--
Tobias G. Pfeiffer
Freie Universität Berlin, AG Mathematical Geometry Processing