[Stellenangebote] Magix AG, Berlin, System Engineer Linux

Gesine Milde milde at inf.fu-berlin.de
Mo Jul 7 09:12:17 CEST 2008

________________________________

Von: Benjamin Licht [mailto:blicht at magix.net]
Gesendet: Freitag, 4. Juli 2008 16:24
An: sekr at inf.fu-berlin.de; eckart at inf.fu-berlin.de
Betreff: Stellenausschreibung Magix AG

Sehr geehrte Frau Eckart,

Wir haben derzeit eine Vakanz in unserem Hause, bezüglich der wir den Informatik-Lehrstuhl und die -Fachschaft ansprechen möchten.

Leider konnte ich Sie in den letzten Tagen telefonisch nicht erreichen, daher finden Sie anbei unsere Stellenausschreibung mit der Bitte um Veröffentlichung/Aushang und Weiterleitung an die Fachschaft.

<<System Engineer Linux Uni.pdf>>
Für Rückfragen stehe ich ihnen gerne zur Verfügung. Über ein kurzes Feedback würde ich mich freuen.

Mit freundlichen Grüßen

Benjamin Licht

MAGIX AG
Benjamin Licht
Personalreferent
Friedrichstraße 200
10117 Berlin
GERMANY

Tel.:   +49 (0)30- 29 39 2-234
Fax:    +49 (0)30- 29 39 2-400

Email:  mailto:blicht at magix.net <mailto:blicht at magix.net>
Web:    www.magix.com <file://www.magix.com>

HRB Berlin 92660 I Executive Board:
Juergen Jaron CEO I Dieter Rein COO I Tilman Herberger CTO
Chairman of the Supervisory Board: Karl-Heinz Achinger

The information in this email is intended only for the addressee named above. Access
to this email by anyone else is unauthorized. If you are not the intended recipient of
this message any disclosure, copying, distribution or any action taken in reliance on it
is prohibited and may be unlawful.

MAGIX does not warrant that any attachments are free from viruses or other defects
and accepts no liability for any losses resulting from infected email transmissions.
Please note that any views expressed in this email may be those of the originator and
do not necessarily represent the agenda of the company.